Min träningsvecka

Hm lite sen redovisning av förra veckans träning men det kanske blir bra eftersom jag haft nackspärr denna veckan och inte har någon träning att skriva om.

All träning förra veckan kändes jäkligt bra. Formen är på uppåtgång (tänker att jag vilar mig i toppform denna vecka). När jag dessutom kunde öka vikt på både rygg och axlar på pumpen i lördags så var jag riktigt nöjd. Kände mig typ starkast i världen.

Måndag: BodyPump
Tisdag: BodyCombat
Lördag: BodyPump
Söndag: Promenad 2 h + BodyBalance


Som sagt så vaknade jag med lätt nackspärr i måndags, som fortfarande känns av något. Så jag har hoppat träningen för att inte riskera att nacken ska låsa sig helt. Tänkte försöka mig på ett BodyBalance på söndag iallafall, sen tar vi nya tag nästa vecka. Schemat börjar tajta till sig så all träning jag får tid med är tacksam.


LORISSA LOVEBOMB

Jag älskar Body Balance. Den typen är min bästa. Body Balance, Yoga, Pilates. Allt sådant :)

2011-04-22 @ 17:50:28 • Hemsida: http://lorissalovebomb.se
Carolina

Svar: Ja, den blev riktigt god! :D



Vilken träningsvecka, låter jättekul! :)

Kram

2011-04-23 @ 21:49:01 • Hemsida: http://chokladbanan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0