Dag 11 – Det här får mig att må bra

När jag behöver muntras upp av olika anledningar finns det ett säkert kort för att få mig på rätt humör igen. Det brukar alltid gå i samma ordning. Det börjar med tröstmat i någon form. I DVD:n snurrar någon av dom absolut romantiska filmerna jag vet. Oftast The Holiday eller Stolthet & Fördom. Sen pratar jag med mina vänner eller min familj som alltid säger rätt saker och när jag vaknar nästa dag är allt alltid bättre. Får jag dessutom chansen att krama om min fantastiska systerdotter blir det ännu bättre.

Sammanfattningsvis så är det god (och onyttig) mat, en romantisk film och mina vänner eller familj som får mig att må bra! ♥




Julia BAZINGA!

SV: Nej precis, haha! Eller jo... det kan ju få finnas - de gånger man har kille!

2011-02-15 @ 15:20:07 • Hemsida: http://juliabazinga.blogg.se/
amanda

Sv Åh så fint!

2011-02-15 @ 15:34:29 • Hemsida: http://amananda.blogg.se/
Matilda

Underbara bilder!! Fantastiska vänner och kärleksfulla familjer hjälper i motgångar!



Du, låter inte kul att ha hamnat i en svacka, både träningsmässigt och i livet. Men då är det ju tur att efter svacka så går det ju bara uppför!

Du får vila lite, kurera dig, och så kommer du snart vara tillbaka :)

Och jo visst har jag svackor mentalt! Brukar komma på hösten då säsongen är över. Först njuter man några dagar men efter ett ta känns det mörkt och grått när man tänker på hur otroligt lång tid det är kvar innan säsongen börjar igen. Men med tiden har jag insett att det är bara att bita i, acceptera en svacka, lära sig något och sedan gå vidare. Jag är mest schysst över att få vara med om det underbara som kallas livet, det är så galet awesome!

2011-02-16 @ 23:21:23 • Hemsida: http://matildamodigh.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0