PT-pass 59

Mitt sista PT-pass. I alla fall vad jag vet nu. Det är ett antal veckor sen jag körde sist. Det var länge sen allmänt sen jag var på gymmet och körde ren styrketräning. Men på nåt sätt vill jag "bli av" med passet för att på något sätt lämna detta med personlig träning bakom mig, lämna det i 2012 liksom. Nu känner jag mig redo för annan typ av träning i stället. Jag har kommit på att det finns roligare sätt att bli stark på.
 
Passet var bra iallafall och hårt. Hade ju kört military på morgonen så benen var lite trötta. Så på mina önskemål körde vi istället rygg, bröst och axlar och lite triceps.
 
Onsdagens pass:
  • Uppvärmning – Boxning, slag och sparkar
  • Sittande rodd
  • Marklyft med hantel
  • Bänkpress med hantlar
  • Sittande axelpress
  • Dips med motvikt
  • Knästående på piltesboll med viktboll i händerna
  • Vandrande planka med armhävningar
  • Rygglyft
  • Rodd-intervaller
 
// Bild // Min Tumblr //
 
 
 
 

Caroline Nilsson

Sv: Ja, det är första julen i egen lägenhet så känns spännande :)

2012-12-21 @ 12:32:54 • Hemsida: http://iamcarro.blogg.se/
Sara Ekman

Härligt! :)

2012-12-21 @ 14:09:18 • Hemsida: http://aamaziing.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0