All different (#216)

Körde pass idag. Trots att det kanske var det sämsta tänkbara passet för min axel. Så fick byta ut typ allt. Men vad gjorde det? Fick till ett bra pass och räknar med att inte kunna gå imorgon. Tur att jag ska spendera ett par dagar på spa, då behöver jag inte kunna röra mig så mycket.
 
Dagens pass:
  • Uppvärmning – Rörlighet för axlar och squat
  • Gymnastik – Hand stand och toes to bar
  • Metcon – For time:
    • 100 goblet squats (8 kilo) (100 wall balls)
    • Every minute on the minute 10 marklyft med KB (24 kilo) (Sumo deadlift high pull)
    • Cash out: 400 meter löpning
  • Återhämtning – 15 minuter bike
Gjorde lätta statiska knälyft i riggen, och statisk hand stand mot väggen. Det funkade utan att ha ont. Att det var det som gjorde att jag hade lite ondare igen efteråt är ganska troligt. Men det är så svårt när det liksom inte gör ont under tiden. Men sen vågade jag inte riktigt göra så himla många wall balls, inte ens med lätt boll. Övningarna jag fick istället, well dom kändes i ben och ländrygg kan jag lova. När jag skulle ut på löpningen tog jag mig knappt framåt. Mjölksyran. 8 minuter och 17 sekunder tog det. Skönt att jag hann göra 45 goblet squats första minuten, så jag inte behövde göra så många marklyft. Och för första gången var jag först klar, nu var det iofs lättare för mig än alla krigare som gjorde wall balls, men jag försöker suga i mig det iallafall.
 
 

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Va, ska du på spa? Vilken lyx.

2015-05-01 @ 20:16:21 • Hemsida: http://patriciac.blogg.se
bookofems.blogg.se

haha så bra citat!

2015-05-05 @ 07:33:34 • Hemsida: http://bookofems.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0