Pollenshock! (#213)

Äntligen dags för pass igen. Inser vad jag älskar det där när jag inte tränat så mycket (?) på senaste. Men dom här satans pollenen. Och en fortfarande inte helt okej axel. Gah det gör det inte lätt. Teampass denna dag igen. Körde tillsammans med min pollen-vän Therese så vi kunde ha svårt att andas tillsammans. Det var jättejobbigt att springa ute men det andra var inte så jobbigt i jämförelse. Så tillsammans blev det ett ganska skönt pass.
 
Dagens pass:
  • Uppvärmning – Löpning, inch worm, double unders, squat to stand
  • Styrka – Hollow/arch
  • Gymnastik – Hand stand och toes to bar
  • Metcon – Team, 15 minuter AMRAP, varannat varv löpning – baklänges:
    • 400 meter löpning
    • 26 wall balls
    • 26 box jumps
    • 26 push ups
Som sagt, det var väldigt anfått att springa ute. Det andra gick ganska lätt. Skalade ju iofs rejält. Wall balls med 4 kilo och armhävningarna på knäna. Kändes lite i axeln på armhävningarna, men funkade med bredare grepp även om vi alltid siktar mot att ha så smalt som möjligt. Att springa baklänges funkade inte heller riktigt, det var alldeles för påfrestande för benhinnan. Joggade lätt framåt istället. Men det var ett kul pass. Sådär lagom.
 
 

linah

såå himla bra bildtext:)

2015-04-25 @ 03:48:59 • Hemsida: http://nouw.com/linahs
bookofems.blogg.se

hatar pollen!!! jag känner av den så himla mycket fast jag äter tabletter. Skitgrej som gör livet svårt under de mest underbara poerioden :D

2015-04-25 @ 09:33:52 • Hemsida: http://bookofems.blogg.se/
snie.blogg.se

Så gött!! =)

2015-04-25 @ 09:40:33 • Hemsida: http://snie.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0