Hundra delat i fem (#5)

Fråga 1–20 här. Fråga 21–40 här. Fråga 41–60 här. Fråga 61–80 här.

81. Svär du ofta?
Ja, tyvärr. Dålig vana.

82. Sverige när det är som bäst?
På våren när ljuset är så där färskt och allt är ljusgrönt. Eller på sommaren när solen går ner med det ändå aldrig är helt mörkt och det fortfarande är ljummet.

83. Kan du åka slalom?

Nej, eller jag vet inte, har aldrig provat.

84. Vad har du ätit idag?
Bananpannkakor med grekisk yoghurt och varma hallon.

85. Vad har du för utbildning?
Samhäll/Turism på gymnasiet, 60 högskolepoäng grafisk design från Mittuniversitetet, en tvåårig YH-utbildning i Informationsproduktion och Prepress från YH Göteborg och en distansutbildning i Tidningsdesign från Berghs School of Communications.

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Hatar den frågan. Men måste jag välja skulle jag säga axlarna.

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?

Mina vader.

88. Vilken är din bästa egenskap?
Jag är omtänksam.

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Jag är lite för envis ibland.

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
Jag är fascinerad mer än intresserad tror jag, men Jane Austen och Marie Antoinette.

91. Saknar du något?
Jag saknar »den där«.

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Absolut. Tycker det är ett perfekt tillfälle att umgås med sina närmsta snarare än att fira själva födelsedagen.

93. Vad gör dig ledsen?
Tanken på att vara ensam.

94. Vad gör dig glad?
Jag kan ofta få en spontan känsla av att jag är så jäkla lycklig när jag har fantastiska människor omkring mig.

95. Har du varit gift eller förlovad?
Nej.

96. Vad ska du göra i helgen?
Är ju ett tag kvar, men träna och hänga med vännerna känns som ett säkert kort.

97. Vad är det knasigaste du gjort?
Haha. When i Rome … Nej, men jag har många knasiga historier från mina resor som inte passar sig att berätta om här. *Mamma läser*

98. Vad har du för laster?
Coca cola.

99. Vem är din förebild?
Jag tror inte jag har någon …

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Börja fylla bloggen med spännande saker igen.



Amanda Jona [SPONTAN]

Kul att läsa :)

2015-01-05 @ 11:56:38 • Hemsida: http://spontan.blogg.se
Emelie

Väldigt kul att få läsa :D

2015-01-05 @ 18:53:23 • Hemsida: http://ewelies.blogg.se
snie.blogg.se

åh jag älskar såna här listor vad kul!! =)

2015-01-05 @ 19:20:22 • Hemsida: http://snie.blogg.se/
Pauline

roligt att läsa dina svar :)

2015-01-06 @ 22:12:47 • Hemsida: http://lillafrokenhurtig.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0