Min träningsvecka

Veckan som gått var en hyffsat bra träningsvecka för mig. Jag hade lovat mig själv att prova på spinning detta året, så det var lika bra att få det överstökat. Men som jag misstänkte var det inte riktigt min grej. Tycker helt enkelt att det är för tråkigt, dessutom är jag så himla ovan att cykla överhuvudtaget att det mest bara gör ont att sitta på sadeln.

Måndag: BodyPump
Tisdag: Spinning + core
Onsdag: BodyPump
Söndag: BodyCombat

Jag hade velat få in ett combat till egentligen, men valde mina vänner framför träningen. Det handlar om prioriteringar. Men det var helt okej och lätt värt. Men allt som allt var det ändå en ganska okej vecka. Får se hur det blir denna veckan, om jag lyckas få till en perfekt träningsvecka.

Hur såg din träningsvecka ut?



Anonym

bra vecka!

haha ja det är skitsvårt men jag gör mitt bästa:)

Hoppas du har en fin måndag!

2011-01-17 @ 12:45:06 • Hemsida: http://karinolofsson.se
Carro

ibland så måste man bara prioritera! kan inte göra allt! hehe.



sv. tack för lyckönskningen! :)

2011-01-17 @ 17:44:18 • Hemsida: http://carolineannamarie.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0