Min träningsvecka (12 2012)

Riktigt stabil vecka där två dagars vila gjorde att det kliade i benen. Jag har dock fortfarande inte kommit över det här med träningsvärk. Har haft konstant ont i kroppen i över en månads tid. Vet snart inte hur det är att inte känna sina muskler. Men jag gillar det för det mesta. Det gör att det känns att man får resultat. Men trots ömmande rumpa gick combaten igår strålande. Men 7 kilometers promenad och ett tufft combadt i kroppen kändes och jag kollapsade i soffan när jag kom hem. Väl värt iallafall. Underbar känsla att vara trött av rätt anledning.

Måndag: PT-pass
Tisdag: PT-pass
Onsdag: PT-pass
Torsdag: Vila (25 minuters promenad)
Fredag: Vila (25 minuters promenad)
Lördag: 25 minuters power walk + gymmet
Söndag: 65 minuters power walk + Body Combat


Min Nike+ Mini-me peppar



Carro

haha så sööööt MiniMe du har!

2012-03-26 @ 21:01:34 • Hemsida: http://carolineannamarie.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0