Min träningsvecka (39 2014)

Okej så den här veckan blev inte alls som jag ville. Men jag tar det me ro, för jag har viktigare saker att fokusera på, än att jag inte fick träna som en galning. Efter tisdagens pass förvandlades irritationen i halsen till hosta. Så för att hålla den i schack har jag helt enkelt valt att vila. Jag har egentligen inte känt mig sjuk, bara inte helt frisk.
 
Måndag: Crossfit
Tisdag: Map-pass
Onsdag: Foam rolling + mobility
Torsdag: Vila
Fredag: Vila
Lördag: Vila
Söndag: Vila
 
 

Emelie

Tråkigt när man inte känner sig helt kry :/

2014-09-28 @ 21:02:25 • Hemsida: http://ewelies.blogg.se
ami

Vad är ditt mål med träningen? jag älskar träning i alla former :) p.s krya på dig!

Svar: Just nu har jag bara som mål att ta mig tillbaka från operationen av min benhinna som jag ska göra på torsdag. Efter det får jag se vad jag sätter upp för mål. :)
Sofia

2014-09-28 @ 21:35:14 • Hemsida: http://twofaced.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

Hemsida:

Kommentar:

RSS 2.0